RECEPCJA
- obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w toaletach, na półpiętrach
- po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
- recepcjonista obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych
- recepcja pracuje w systemie zmianowym
- sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
- pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki
- przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości ( ewentualnie rodzina 2 plus 2)
- aby zminimalizować płatności online, Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem
POKOJE I CZĘŚCI PUBLICZNE
- w związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie
- wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju
- informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy
- w przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny
- części wspólne - korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji
GASTRONOMIA
- śniadania, w przypadku gdy ilość Gości na obiekcie będzie niższa niż 10, będą wydawane w jadalni z zachowaniem minimum 2 m odległości między osobami spożywającymi posiłek; powyżej 10 osób na obiekcie
- śniadania serwowane będą w dwóch turach (od 8:30 do 9:00 oraz od 9:15 do 9:45)
- przed wejściem do jadalni Goście będą dezynfekować dłonie, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym zamontowany jest w widocznym miejscu
- dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
- kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco
- bieżąca dezynfekcja stolików po konsumpcji przez Gościa
- podanie Gościom wcześniej zdezynfekowanych sztućców